niedziela, 22 listopada 2015

Post w kolorze pudrowego różu



Dawno mnie tutaj nie było, ale od ślubu dużo się wydarzyło...  jestem w ciąży.
Pierwszy trymestr, nie zaliczam do miłych doświadczeń. Od samego początku doskwierał mi brak apetytu, mdłości i wymioty, dlatego nawet nie byłam wstanie cieszyć się tą piękną chwilą. Teraz w 25 tygodniu ciąży jest dużo lepiej, oprócz bólu kręgosłupa nie mam innych poważnych dolegliwości.
Od samego początku czułam, że to będzie dziewczynka i moje przeczucie się potwierdziło na USG 3d, dlatego gdy już na 100% wiedziałam , zaczęłam kompletować wyprawkę dla maleństwa, można powiedzieć, że na dobre przepadłam na stronach z gadżetami i ubrankami dla niemowlaków, oprócz kilku najpotrzebniejszych ubrań dla mnie zaczęłam kupować śpioszki, body, pajacyki itp. rzeczy dla mojej córeczki. W miarę możliwości będę pokazywać na blogu co kupiłam, lub dostałam i opisywać przygotowania do porodu, który ma być 1.03.2016r.

Na zakończenie pokażę Wam jeszcze dwa zestawy dla dziewczynki do pokoju, oczywiście w kolorze bladego różu i szarości i z motywem zwierząt, osobiście przypadły mi do gustu króliki i zajączki :)




miłego wieczoru 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz